Navbar On/Off Fuattan...: Sevgililer Günü 14 Şubatın Mevlit Kandiline denk gelmesi

28 Ocak 2011 Cuma

Sevgililer Günü 14 Şubatın Mevlit Kandiline denk gelmesi

Sevgililer günü 14 şubatın Mevlid Kandiline denk gelmesi olayını biraz kurcalayılm ya :) Mevzu :Hicri takvimin azizliğine uğrayan müslüman sevgililer... hım hım hımm..  Dinleyin beni ey sevgili din kardeşlerim! :))

Sevişgen çiftler o gece için her ne düşünüyosanız , iptal !!.. O gece en sevgiliye adanmış bir gece çünkü.. Değersiz kıçlarınızı kaldırın camiye gidin zındıklar :))  Yapcek bişe yok.. 10 gün geri gele gele tepenize çöktü işte mübarek gün. Ben anlamam namazdan, niyazdan yaşam tarzıma aykırı diye bıdı bıdı yapmayın şimdi, götünüz sıkıştığında üç kulfü bi Elham okumasını biliyosunuz hıı? Sınavlar, hastalıklar, kazalar.. gökten yardım insin diye fellik fellik zırlıyodunuz? Sevgilinizi elde etmek için bile vakti zamanında "Allahım o kızı/erkeği bana yap nolur, seni çok seviyorum Allahım, ben onu çok istiyorum, ben sonra çok iyi birisi oliciymmm" diye dualar etmediniz mi? E Allah kabul etmiş ne güzel ... de.. arkadaş sen gel şimdi TEŞEKKÜR ETME  gününde; sevdiğini sana bağışlayanın senden istemediği her türlü zıpırlığı O'nun en önemsediği günde sevgilinle yap! Hani atalarımızın bi sözü vardır : "Eceli gelen köpek, cami duvarına bevl edermiş" .  Öyle işteAnlaşıldım galiba.. ;)



Yalnız takılanlarda biliyorum bakınıyosunuz etrafa, biri çıksada dibine kadar aşka boğulayım, yaşatayım sevgi yumağı yapayım onu diye sayıklıyosunuz. Yani ne diyeyim hayatınızda böyle bir 14 Şubat fırsatı geçmez bi daha, Ezik olanlar için Mevlid Kandili  :) Temizlen, arlan önce yediğin boklardan ötürü bi afdile, sonra sadete gel istediğin kişiye ait ebatları,huyunu,kılını, tüyünü tarif et, siparişi ver..  Allah kabul etsin! (Amin)


Ne konuştum yaaa , içime Cübbeli Ahmet Hoca kaçmış gibi hissettim leyn :) muhterem cemati müslimin vaziyet bu :  Ayağınızı denk alın ! :)

Bu sefer yürekler En Sevgili için çarpmalı...  ;)

.: Alakaya Maydonoz Olanlar :. 
Zaytung'danSevgililer günü ile Mevlüt Kandilinin aynı güne denk gelmesini fırsat bilen Eyüp sultan esnafı geceye özel hazırladığı kalp şeklindeki kandil simitleri ile satışlarını hareketlendirmeyi planlıyor. 
Milliyet'ten (07.02.2010) : Kandilde Sevgililer Günü kutlanır mı?
Ekşi (09.02.2010) : sevgililer günü vs mevlid kandili

3 kişi titretti:

son kıllanma tarihi dedi ki...

Şaka mı bu yazı?

fuat dedi ki...

çok jiddiyim :)

Vladimir dedi ki...

Kandilden de vazgeçemem sevgililer günüde sevgilimden de ayarlıcaz artık bi şey. Belki o güne sanki kandil değilmiş süsü verebilirim.