Navbar On/Off Fuattan...: Otuz kilo günahım çeker, doksan kilo gömersiniz beni

15 Ocak 2011 Cumartesi

Otuz kilo günahım çeker, doksan kilo gömersiniz beni

Aaaaaah öküz gibi yedim yine, çok şişman hissediyorum kendimi, sigara içsem bile yarıyo bana yaaa :(

Yok öyle bi şey !

Benim hiç hayatımda göbeğim olmadı. Bacak bacak üstüne atarken zorlanmadım veya merdivenleri üçer beşer çıkamama gibi sorunum olmadı. İstediğim her şeyi istediğim kadar yedim. Ben kendimi bildim bileli öylecene zayıf, sonradan silajlık mısır gibi uzamış, sahip olduğum sindirim sisteminin bi beni sindirmediğine inandığım bişeyim yani.. Ben.. ben hep atmış, atmışbeş kilo... ısrar etmeden, dikkat etmeden öylecene kaldım.

Durumdan rahatsız olan duyarlı arkadaşların feryadı : "Yiyeceksin arkadaş, gece yatmadan ye.. kaşarları doldur ekmeğin arasına, patates kızart, dök ketçap, mayonez.. yanında kolanın dibine vur.. sonra al çerezini otur film izle, 28 saat uyu, aasdm asdkl..."... ohoooo dur dur.. naptın ya :) Adam hayal ettiği tüm yiyiş-içiş fantezilerini üzerimde deniyo.. Kelimelerin vurgusundan, gözlerindeki açlığı ele veriyo fakat.. Ben onları yapsam da o kaloriler he heyt :) havaya karıştırır benim bu metabolizma.. maşşşşşallah..  Kilo alacağınıza inanmıyosanız kilo almazsınız (bknz : Ben ) , boşuna diyet için kasıyonuz yani benden demesi. "Ayy şunu yedim, kilo oldu.. vah kıçım büyüdü.. tüh şiştim malak gibi oldum" Ağlana sızlana rehberlik ederseniz kalorilere, hacimleşirsiniz tabi. Lakin o motivasyonu ben bi türlü sağlayamadım.

Ulan ben ne zaman kendimi şişmam hissedecem ?! Galiba ben böyle ölecem... En azından otuz kilo günahım çeker. doksan kilo gömersiniz beni :) Lüzumsuz bi sevinç içerisinde olurum heralde. İyi acındırdım kendimi ya.. umarım işe yararda eve bi kaç tabak yemek gelir. :)

Ki Annemin haberi olmamalı tabi bu yazıdan, unutmalısınız, unuttunuz.. unut.. uuuuuuuuuu

0 kişi titretti: