Navbar On/Off Fuattan...: Benim CILGIN bir hobim var

7 Ocak 2011 Cuma

Benim CILGIN bir hobim var

Evet...

Benim yapmaktan zevk aldığım hobim var. Sadist, pesimist, çılgınca bir hobi bu.. Yasak değil, günah değil ama sınırları zorluyorum. Kendimin değil, objektifin karşısına geçenin...

Zamanı ve mekanı belli olmayan bir hobimdir o benim, karşımdaki belki sevdiğim, belki arkadaşım, belki alakasız biridir... Karşımdaki kişiye kendini kötü hissettirmiyorum inanın, bilakis kahkahalarla , traji komik sözlerle gözlerimizden yaş gelinceye kadar mesaj üstüne mesajlar verdirtiyorum.

Peki nedir bu hobi.. Hem kötü gibi, hem iyi gibi..

Ben arkadaşlarımın öldükten sonra yayınlayacağım videolarını çekiyorum. Onlar kendilerini ölüymüş gibi düşünmelerini sağlayaraktan hemde... ve fenomen girişimiz :


"Merhaba, siz bu videoyu izlerken ben ölmüş olacağım. Tarih şu an ../../... ve saat .. : .. ve ben ... yaşındayım."


Evet, bu standart girişi record düğmesine basmadan karşımdaki kişinin gözlerinin içine bakarak tekrarlıyorum ilk önce... Üzerinden şoku atması bir kaç saniyeyi bulabiliyor tabi, ölüme hazır olmayan insan nefsi nasıl çekime hazır olsun ki?

Ama o istemeden, ben kayıt düğmesine çoktan basmış oluyorum. İnanın çaresiz ilk benim ona telkin ettiğim cümleyi eksiksiz söyleyerek başlıyor.
"Merhaba, siz bu videoyu izlerken...."
Ama cümlenin sonuna geldiğinde çoktan cesaretini toplamış ve özgüveni yerine gelmiş oluyor. Gözlerinde  "Fuat söyleyeceklerim herkese kapak olsun o zaman, nasıl olsa öldüm lan" diyerek başlıyorlar şakımaya. Videonun ortalarına doğru öldüklerine çoktan inanmış... Üzenlerin 7 ceddine selam göndermeler mi dersiniz, sevenlerine zarar verenlere gece yarısı basmalar mı dersiniz, neler var neler..



Ama gözlerinde yaşlarla gülerken onun nefesini kesecek soruyu soruyorum :
"Sevdiğine iletmek istediğin mesaj nedir?"


Şimdiye kadar hepsi bu soruya samimi cevaplar verdi. Çünkü ölümün soğukluğu ile onların eline, geriye dönüp söz söyleme hakkı veriyorum. Kelimeler bazen kurşun gibi, bazende paha biçilemez bir hediye gibi... son cümlelerden sonra kaydı bitiririm. Nazikçe bir teşekkür haketmiştir yaşayan mefta. Ölmemenin sevinci içerisindedir zaten. Arınmış, rahatlamış hissediyordur belkide..

Ölümü hatırlamak güzeldir.

Ama ortak bir trip vardı çekimler sırasında. "Peki Fuat ya sen benden önce ölürsen nolcak.. ver bende seni çekicem" :) Haklısınız.. Sırası yok bu işin, o nedenle videolara erişim için arkamda bir kişiyi daha bırakmış olacağım. Ve bu zincirleme olarak devam eden bir süreç olacak.

Diğer bir durumda bu videonun öldükten sonra yayınlandığındaki etkisini görüp, göremeyecekleri :) Allah'ın izniyle diyorum.. Ama ben inanıyorum ki ölsekte buralarda sevdiklerimizle beraber oliciyz. Farklı bir boyutta belki gidenlerde aramızdadır.

Neyse...

Zaman içerisinde ilgili kişiler öldüğünde videoları yakınlarına bildirilip yayınlanmaya başlayacak. Emin olun mutlu olacaklardır. Çünkü ölmemiş gibi karşılarında konuşuyor bulacaklar. Ama belki farklı bir yaşta, belki farklı bir zamanda..

İş bu..
Bir gün gülümseyerek ve gözlerinizin içine bakarak  "Merhaba, bu videoyu izlerken..."  sözlerim yankılanabilir kalbinizde ;)

Bana hazır olun,
Ölüme de...

NOT: Videolar dünyanın en güvenli serverleri olan Google serverlerinde tutulmakta olup sizden izinsiz(yaşıyorken) yayınlamam söz konusu değildir.(Benim kontrolüm dışında videolara ulaşım savcılık izni dahilindedir). Bu tamamen güven zedeleyici ve projenin iptali durumunu gerektirir. Bunu istesem de göze alamam.  Bilginize... 



.: Alakalı :.
Milliyetten(17.02.2011) : Selasını banta kaydetti, ölümünün ardından yayınlattı

0 kişi titretti: