Navbar On/Off Fuattan...: Fuattan Dinamik Parti (FDP)

18 Ocak 2011 Salı

Fuattan Dinamik Parti (FDP)

:) Hee... bi siyasete girmediğim kalmıştı :P

Sabah çalışma arkadaşım "Fuat senden iyi politikacı olur haa" deyince.. "Niye olmasın lan"  dedim. Neyim eksik.. Ağzım laf yapıyo mu, yapıyo arkadaş. Entel geçiniriz birazda, nasıl dı o? General Eisenhower dediği gibi: "Entellektüel, başkalarından daha çok şey bilmediğini daha çok sözcükle anlatan kişidir."  :) 


Al adını da koydum "Fuattan Dinamik Parti". FDP :) FeDePe demeyeceksiniz ama eFDiPi deyin lütfen.. Modern bi partiyiz biz :) Geleceği kucaklıcaz.. Logomuz ... hmm bak bunu düşünmemiştim. Buldum : Dinamo :) Tabiki ya.. Ampul oluyoda dinamo niye olmasın? Biri enerji tüketiyo, diğeri üretiyo :))


Evet gelelim oy kısmına :) Bi kez bilişim dünyası bana çalışacak. Sosyal Medya üzerinden bilinçli bir şekilde reklamımı da yaparım. Ole deli paralar harcayıp sokakta şapka, tişört dağıtmaya gerek yok. Sessiz sedasız.. İmaj ve Marka yönetimine hastayım zaten. Deneyim olur benim için :) Dinamo Kiev futbolcularıyla bi de reklam hazırlarız .. Sempatik, genç, farklı diyecekler, ne alaka aq diyecekler, güle güle verecekler oylarını..



Bi kere Burdurluyum :) Soldan kesin gelecek. E dedelerimle bi foto çekindim mi Sağdanda gelir. Halkımız sever öyle şeyleri. Açıklama yapmaya gerek yok. Meydanlara beyaz gömleğin bağrını açıp, kolları sıvamaya, ayakkabının tabanına basmaya hiç gerek yok :P Pantolonumuzu ütüler, kravatımızı takar, ceketimizi giyer, kurmaylarımla şöyle bir görünüveririm. Kurandan bir kaç ayet, Nutuktan birkaç sayfa, anayasadan birkaç bend ve devamında istiklal marşı ve saygı duruşuyla bitirdik mi.. olay bitmiştir. Halkımız içinde bitmiştir. Sonuçta işler şu ana kadar hep öyle döndü, feleğin çarkına çomak sokacak değilim, çarkına dinamo bağlayıp enerji üreteceğim :) Olay bu..

Geriye ne kaldı? Vaadler.. Vaadler dünyasında insan açlıktan ölür arkadaş. Bak orada sıkıntı yaşayacağız işte.
Hmm.. Burayı da bakan olacak adaylar düşünsün canım :) Dinamolarım, canlarım benim..

Aaa sloganı unuttuk. O da şu olsun bari :
"Dinamo bizden, takması sizden"

0 kişi titretti: