Navbar On/Off Fuattan...: İçten yanmalı hatun modeli

6 Ocak 2011 Perşembe

İçten yanmalı hatun modeli

Merhabalar ,

İyisiniz.. Güzelsiniz.. bu yazıdan sonra baylar "vay anasını lan.." diyecek, bayanlar ise "ya aslında öyle değilde..şey işte.. ama yaaa..öff" diyecek :)

Herşey bir şiirle başladı...

Öyle bir başlangıç olaya etkili bir giriş olcaktı ama  yok öyle bir şiir, her şey bir taksiye binmemle başladı. Binme anını yavaş çekimle anlatayım. Hava oldukça soğuk, zorum neyse eğlence hayatından ödün vermemek için o soğukta Cousin Bar adlı bir mekana ışınlanmam lazım. Tir tir tititititremeye başladım. Hani o kadar konsantre olmuşum ki ancak sarı  ferrarili bir taksici durumu telafi edebilir. Burun deliklerim hariç soğuğun girebileceği tüm deliklerimi kapama girişimleri yaparken biri sellektör yaparak yavaşladı. Ferrariler sellektör yapar mı bilmem ama  (İtalyanlar türklerin öyle bir huyu olduğunu bilmiyordur belki) gelende Hundai Accent Era.. Zaten taksicilerin %90ı bu markayı ihya etti İstanbul'da veya  Türkiye'de.. Neyse konu dağıldı.. Mevzuya geri dönüyorum.. hooooooop ...

Taksiye atladım. "Selamün Aleyküm.. Club Sporr...rrr....ium!" diyebildim. Baktı oda bir eli kaloriferin mandalını 3'e alarak.."ve Aleyküm Selam abicim.. tamamdır uçuyoruzz " demesiyle duygusal bir yakınlaşma hissettim zaten abime :)). Sin Kaflı bir kaç cümleyle nabız yokluyorum içindeki o filozofu çıkarmak için abimin derken... Kırmızı Işık!.. ve ben kaloriferin içine girecek kadar olmuşken taksinin önünden bir bayanın geçişi..  İşte güzel bayan standartları, geniş omuzlu uzun boylu siz türkler nasıl der "At gibi.." falan.. Abimle hedefe kilitlenmişiz, ama bayan şöyle bir görüş alanımıza boydan girince şapka OK, Atkı OK, Eldivenler OK, Palto zaten nükleere dayanıklı fakat altta bişey YOK... Yok abi, yok işte.. paltonun tasarımcısı belinin aşağısına kadar idareten indirmiş gerisine karışmamış, kızda karışmamış zaten.. iki adet bacak ve bilek çizme mi nasıl bişey tarif edemiycim şimdi, At toynaklarına benzeyen bir topuklu ayakkabı türü..

Ben titremekten utandım tabi erkek olaraktan.. "Abi..." dedim "Bu kızın kanında antifiriz mi var, ne şekil bişeydi bu geçen?". Taksici abim "İçten yanmalı hatun modeli" dedi. İyi de yani zaten merak ettiğim birşey bu, kızların ölmeyecek kadar hayati uzuvlarını soğuktan muhafaza etmesi, gerisi şeffaf.. bu olayı çözümleyebilcek kişi olsa olsa hayatın kitabını yazan taksicilerdir. Öğreneceğim tabiki mevzuatını, kullanım klavuzunu :) 'Aydınlanmak istiyorum abi' ayaklarına kemale ermek istiyen guru öğrencisi gibi süzüldüm cümlelerle... Hemen veritabanından taradı ve başından geçen olayı bana anlattı hemencik...

"Abicim ben caddenin(cadde bostanı kastediyor) arabasıyım.. böyle elit mekanlardan çok bayan alırız. Bir gün ön camların pusundan geçilmeyen, arabayı söndürsen çalışmıcak soğuklukta bir havada, arabaya bir bayan atladı. O geçen şekilden daha iddialıydı o. Gideceği yeri bildirdikten sonra.. trafik falan bir kaç muhabbet derken sordum :

'Abla, yanlış anlama bir soru soracağım. Bu soğukta neden mini etekle dolaşırsınız, hadi mini etek tamamda çorapsız gezmek. Yani erkeklere temsilen söylemeliyimki ben acıdım size. Çokta etkileyici değil.. '

Bayanda dikiz aynasından <sen çokta şeyimdesin > bakışı ataraktan..

'Bizim derdimiz erkekler değilki.. Bir mekana girdiğimde 10 tane erkeğin arzulayaraktan bakmasından ziyade 1 tane bayanın kıskanarak bakması önemlidir. Hem ortamdaki kızlardan biri daha kısasını giymişse, en çekicisi olaraktan mayo bile giydirir o rekabet insana..'

dedi..
"
dedi ..

Taksici "Vay anasını lan.... dertleri biz değilmiymişiz yani aq... "  diyerekten olayı tekrar yaşıyomuş gibi uçtu gitti. Arabayı beyincik kullanıyor zaten..

Sonra bana kıssadan hisse bakışı ataraktan, "işte aradığın cevap bu evlat!" bakışınıda kafa sallamalarıyla anladım zaten. Gelmişiz bu arada mekana.. hakketen ışınladı adam beni :) Ne ara bindim - indim farkedemedim.

Ama taksi giderken arkasında bıraktığı o egsoz dumanında bakışlarım kaybolaraktan bende mırıldanıyordum..

"Vay anasını lan..."

0 kişi titretti: