Navbar On/Off Fuattan...: Bayramlarda Marlboro Ikramı

19 Ocak 2011 Çarşamba

Bayramlarda Marlboro Ikramı

Bugün arkadaşım bi kadeh buldu geldi.. çok şık bişey..Bernardodan.. Fakat bizim barzo, kadehin paketini pençeleriyle parçalarken o narin şeyi çaaaat! Kırdı :(

Ah..vah.. tüh...yuh derken... Bu "ben getiririm bi tane daha depoda vardı" diyokene.. "Manyak mısın olum" dedim bantlar kullanırız. Ne bilim içine mum dikeriz, bilye koyarız yada klasik bardak değerlendirme metodum : İçine diş fırçalarımızı koyarız :))

Aaaa dur dur...

Hemen sigara paketini açtım döktüm bütün sigaraları içine kadehin.. Vaaaaouuvv.. süper sigaralık oldu bu yaa.. Şoyle karşımıza aldık bardağı baya bi izledik. Arkadaş dedi : "Misafir gelince mi ikram edecez la biz bunu, kolonyada verelim istersen yanında :P " falan derken...

Dedim..

"Baban bayramlarda güzel sigara almıyo muydu 2 3 paket olum ya.. İkram tabi nolmuş"


O da:

"Uzun Marlboorooooo... Tabiki bizde de alınıp vitrine koyuyodu babam.. Herkez alıyomuş mu lan.. Ahahahahaa"

Kendisi içmese bile alır... Düşündümde benim güzel ülkemin güzel insanı bayramlarda izeet-i ikram olsun diye misafirine en güzel en pahalı sigarayı bile alıyo yaa..  :'(  Hemde evin hanımı çeyizindeki en şık kül tablasını, sigaralığını bile hazırlamıştır yani..

Neg-güzeeeeel bi kültürün evladıyım ben yaaa :)) Bi sigara yakılır bunun üstüne ... hehehe

0 kişi titretti: