Navbar On/Off Fuattan...: Bi ben eksiktim!

5 Ocak 2011 Çarşamba

Bi ben eksiktim!

Merhaba okuyucu,
Ben Fuat ÇAKIR, tekrar merhaba.  Bu mini kursumuzda... asdmxzcmö

Üstteki giriş Melik Duyarın mega hafıza kurslarındaki maillediği kullanıcısına yaptığı giriş. "Tekrar merhaba.." lı olan kısmı.. Takıldım işte. Her defasında gülümsetir beni. Neyse.. nediyorduk? Birşey demiyorduk çünkü konu yok, blog yeni açılmış, bodoslama bir giriş yaptık :) E tekrar merhaba o zaman..

Hani yabancısı da değilim bu yazma işinin ; http://fstd.blogcu.com gibi bir blogla başladım. Çeşitli teknoloji sitelerine yazılar... http://obss.sozlukspot.com/ gibi geyiğine bir girişimim oldu. Moleküler Edebiyat  adıylan facebook üzerindeki edebiyat blogum... Hızımı alamadım egolarım google botları tarafından gıdıklansın diye www.fuatcakir.com sitesini inşa ettik lakin CV olmasına rağmen kara listeye almışlar. Oda ayrı bi dalga zaten... de...(bu paragraf reklam içerikliydi)

Tamam tamam yetenekliyim site açma kapamada :P anladıkta bu blog niye.. Okumak zor iş zaten. Eften püften  bir sürü blog varken. Niye ?

Niye söyliyim, bu sefer işi eve getirmeyeceğim.  Teknolojiymiş, Matematikmiş, kılmış, tüymüş,keçeymiş.. Rahat oliciyzz.. Rahat yaziciyzz.. Malzeme buldukça size yeni paragraflar inşa edeceğim. İçinde gülümsemelerin, düşüncelerin, notaların, kokuların  olduğu cümleler kuracağım. "Bunuda mı düşündün lan.." dedirtip.. kakara kikikiri .. ayıp cümleler kuracağım :) Sıkıysa yakalayın ... yakalanırsamda sizi yazmakla tehdit ederim ;)


Bilirim pek okumayı sevmessiniz, o yüzden bokunu çıkarmadan, çıkarsa da dışına taşırmadan yazının sonlanmasını ümit edeceğiz artık. Bu arada Google zeitgeistten 2010 google en çok aranan kelimelerine baktım arada chatroulette, ipad, justin bieber, nicki minaj, friv, myxer, katy perry, twitter , gamezer, facebook imiş. En çok aranan kelimeleri kucaklayalım ki sevenleri bizi de sevsin. Google beni sev! Aranan kelimelere dikkat edelim, bu aramaları insanların beynin sağ lobunun yaptığının bariz göstergesi. Eğlence, sanat, sosyallik, görsellik, fantezi.. bum bum bum.. Seveceksiniz burayı ;) Hayatı modelleyeceğiz. Her şekline bi kılıf, bir elbise geçireceğiz. O yüzden motto: ".. modelist of the life!" . In turkish means that "hayatın modelisti" bla bla bla..

Tamam yeterli bu kadar.. çay molası 

Görüşeceğiz.











0 kişi titretti: