Navbar On/Off Fuattan...: Trafikte Geçiş Üstünlüğü Olan Güzel Bayan

13 Şubat 2011 Pazar

Trafikte Geçiş Üstünlüğü Olan Güzel Bayan

Ben bugün güzel bir bayanı kendi menfaatlerim uğruna kullandım..

Karşıya geçicektim baktım trafik baya akışkan, ışıklarda baya uzaktaydı. Üşendim, durdum etrafta ben gibi aynı fikirde olan bayan aramaya başladı gözlerim :) Neden? Sırtına binip geçicek değilim heralde.. Yine onun sayesinde geçicem fakat başka menfi metodolojiler kullanarak..


En nihayetinde işlek bi cadde olduğu için bir tane şole boylu poslu iddialı bi bayan kaldırımdan yola adımını attı. Allah'ım o trafik Hz. Musanın asasını yere vurması gibi nasıl yarıldı açıldı ortalık... adımını attığı yerde arabalar yol vericek belli. Ben yapsam aynı hareketi vasıtalar durar ümidiyle sıfatımın üzerinden bir kaç 10 tane vasıta bilimum yerlerimle azami 50 km hızla irtibata geçer, götümü ayrı biyerden başımı ayrı bi yerden toplardınız. Ama o bayan trafiğe girince kutsal bi durum oluşuyo işte.. Bana da izinden takip etmek düşer..

Ama nasıl?


Bi kez bayanı sağıma alırım aynı hizada aynı tempoda yürürüz aramızda nerden baksan 2 metre falan vardır. Oda niye? Trafik akışı sağ taraftan olduğu için bi araba hızını alamayıp duramaz ise ilk o yasağı delen bayana çarpsın sonra bana çarpacağında çarpışma noktamız bayan olsun.. hiç olmassa yumuşak bi zemine çarpıp hayatta kalma şansım artar diye düşünürüm. Çok kötüyüm ama menfaatler işte yapcek bişe yok :) Ben o bayan gibi rahat rahat karşıya geçemiyosam, benim onu bu şekilde kullanmama katlanmalı.. Hee denyonun biri bunun farkına varırda bayana makas atıp gelir bana vurursa (Allah göstermesin..Allahım bidaha yapmicam yaşarsam.. amin amin amin) o araba onun dötüne girsin. Tamam anladık kibarsınız da arada bende nemalanayım canım, bişe olmaz :) Nasıl olsa yarın araba aldımda bende bayan geçerken yol verip onun bana teşekkür gülümsemesi atmasını bekliciiym. Bende sellektör yaparak rica ediciym. Arkadakiler korna basmadan da hareket etmiycimm..

Ama bayanlara soyluyorum sağınıza bakıp arabaların durduğunu gördüğünüzde solunuza da bi bakın bakalım belki gölgenizden başka hareket eden barzolar vardır ;)

0 kişi titretti: