Navbar On/Off Fuattan...: Bi Windows Light Lütfen

5 Şubat 2011 Cumartesi

Bi Windows Light Lütfen

Evet.. Windows Light.. Yeni çıktı :))

Geçen işten çıktım, kafam bi dünya, ezbere eve gidiyorum, boş gözlerle bakıyorum, içimdeki otonom sisteminin hala işte olduğu ve biri kapatma düğmeme basmasını gayri ihtiyari olarak bekliyorum aynı zamanda hareket halindeyim.

Servisten indim...

İç güdüsel olarak her zamankisi gibi büfeye yanaştım.. Girdim içeri :

Ben : "Merhaba, bi Windows Light alabilir miyim?"

Büfe işletmecisi güzel bayan: "Efendim?"

Beynimin gerçek dünya ile ilişkisi %5 olan ben tekrar izah ediyorum...
Ben : "Windows Light!"

Bayan : "Pardon... O yeni mi çıktı?"

Beynimin gerçek dünya ile olan ilişkisi % 5 ten +20, +20 saliselere göre artışlar yaparak uyanış modu...

Ben : "Ya çok özür dilerim.. Winston Light dicektim... Kafam işte kaldıda :)"

Bayan : ":)) Bilgisayarcı mısınız?"

Bu alımlı bayanın gülüşünü değerlendirip mesafeleri kısaltıp kontrol altına almak isteyen ben..
Büfeye dirseğini dayama.. 30 derecelik kafaya yana çevirip bir kaşı  çatık jön bakışı.. Bir ayağı arkaya kıvırıp dikme ve ....

Ben : "Bilgisayar Mühendisi görünümlü Yazılım Mühendisi diyelim.. ihtiyacınız var mıydı?  :\ "

Bayan : "Teşekkür ederim, herşey yolunda.. Buyrun para üstünüz :P"

Ben olan benin bozulup tekrar yapılma aşaması paraları tek tek para üstü kasesinden toplamak için geçen zamandır. Daha sonra sigarayı unuttu ayağına yatıp kız beni şapşala çevirdi falan tekrar malzeme çıkarma kastırmaları..

Arka mı dönüp bir adım..
Ses yok..
ikinci adım...
Ses yok..
E hadi "Windows Light'ınızı unuttunuz beyefendi " diye bi espiri patlat.. Dünyanı değiştirecem be :))
üçüncü adım ve çıkış kapısı...
çıkan ses bana ait :P
"Aaaa sigarayı unuttum ben yaa... "
Geri döndüğümde kız çoktan msnden çatır çatır dümbüğün biriyle konuşmaya başlamış :P Paketi uzatmadı bile sadece gülümsedi gibi.. Sigara kutusunu kaptım, kızın kafasına atim sivri yeri denk gelsinde şörül şörül kan aksın istedim.. Ama pakette o potansiyeli göremedim.. Light zaten..İmajı bile elverişli değil..

"Kolay gelsin" deyip çıkıp gittim..

Beynimin gerçek hayatla bağlantısının tekrar %5 seviyelere düşüşü..

Çınnnnn.......

0 kişi titretti: