Bu kelimeye dönücem ;) Mevzuya gireyim.
Dünyanın en zenginleri bilişim, bilgisayar vesaire teknoloji devlerinin başında bulunan bıyığı yeni terlemiş bi kaç genç olduğuna şahit olmuşsunuzdur. Olduk işte be :) Al Google sana.. Sergey ve Larry. Okul terk, gitmişler garajda yapmışlar bi web sitesi internetin fihristini tutmuşlar, tutturmuşlar. Veya yahoo.. onlarda aynı.. onlarda okul kaçağı, okuldan kaçanda garajda alıyo soluğu. Youtube kuran chad,steve, javid falan onlardan farksız.. Bi garaj muhabbeti var yani. İlla ezik bi durumdan nasıl geldik ayakları yapılcak..Yoksa millete anlatıcak laf kalmaz.Garaj...
Türkiyeden neden çıkmaz bole zengin gencozlar? Cavap belli : Yok abi bizim evlerin garajı.. Vardıda biz mi yapmadık milyar dolarlık web sitesi !

